Sosiaalityö Aurinkorannikolla

Erilaiset kriisit kuuluvat ihmisen elämään. Usein taakka kevenee, kun sen jakaa toisen kanssa. Merimieskirkko tarjoaa ammatillista apua ja vertaistukea arjen haasteissa ja elämän pienissä ja suurissa kriiseissä. Meiltä saat tukea, neuvontaa ja palveluja omalla äidinkielelläsi.

Jos haluat käsitellä elämääsi liittyviä kysymyksiä luotettavan ammattilaisen kanssa, voit ottaa yhteyttä Merimieskirkon työntekijöihin puhelimitse, sähköpostitse tai käymällä kirkolla. Palveluihimme kuuluvat mm. kriisitilanteet, huoli läheisestä tai itsestä, perhe- ja parisuhdeneuvonta, yksilöohjaus elämän eri tilanteissa kuten esimerkiksi tulevaisuuden pohtiminen luotettavan ammattilaisen kanssa, opiskeluun ja asumiseen liittyvät kysymykset ja muu keskusteluapu sekä palveluohjaus. Tarvittaessa teemme yhteistyötä suurlähetystön, eri suomalaistahojen sekä paikallisten ja suomalaisten viranomaisten kanssa. Teemme myös tarvittaessa kotikäyntejä.